اما آیا تبلیغات می تواند ورودی باشد؟

اگر به خواندن متعارف تر از فلسفه ورودی پی می برید ، احتمالاً تبلیغات را به عنوان ضدیت برای بازاریابی ورودی می بینید.

با این حال ، در دنیای 2020 ، پیشرفت های جدید در داده و فناوری به ما امکان می دهد تا روشهای تبلیغاتی خارج از مرز را در راستای اصول ورودی بکار گیریم.

به عنوان مثال بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی (مانند Facebook و LinkedIn) به ما این امکان را می دهند که تبلیغات را به مخاطبان بسیار هدفمند نشان دهیم.

ما به جای انفجار تبلیغاتی برای هرکسی که اخبار ساعت شش را تماشا می کند ، می توانیم تبلیغات خود را فقط به افرادی که از سایت ما بازدید کرده اند ، نشان دهیم یا فقط به علاقه مندان قطار مدل 25-30 ساله در جنوب آریزونا که دارای یک مدرک دانشگاهی ، اگر این دقیقاً همان کسی باشد که ما بعد از آن هستیم.

اگر اعتراض بنیانگذار در تبلیغات خارج از کشور این بود که شرکت ها برای دستیابی به معدود افرادی که ممکن است بخرند ، زندگی بسیاری از احزاب بی علاقه را مختل می کند ، به نظر می رسد این توانایی جدید در تبلیغات تبلیغاتی وضوح را ارائه می دهد.

در اینجا در IMPACT ، ما تقریبا تمام تلاشهای خود را روی بازاریابی ورودی متمرکز می کنیم – و اکثر مشتریان خود را ترغیب به انجام همان کار می کنند.

ما هر هفته ده ها مقاله بهینه سازی شده جستجو را منتشر می کنیم ، از جمله قطعه های بلند ، واکنش های خبری ، محتوای ستون ، پادکست ها ، مصاحبه ها و فیلم ها ، دقیقاً مانند قطعه ای که اکنون می خوانید.

با هم ، این محتوا هر ماه صدها هزار بازدید کننده را به سایت ما هدایت می کند که برخی از آنها به سرب و در نهایت مشتری تبدیل می شوند ،

ما می دانیم که هر کسی که از سایت ما بازدید نمی کند به مشتری تبدیل می شود ، بلکه ارزش تهیه منابع آموزشی و سرگرمی را برای هر کسی که به آنها احتیاج دارد تشخیص می دهیم.

با این حال ، ما همچنین در تبلیغات هدفمند نیز فعالیت می کنیم ، با استفاده از همین مطالب در تبلیغات اجتماعی هدفمند.

در اینجا مدیر IMPACT مدیر تولید تقاضا کریستن اصول بازاریابی و فروش
هارولد توضیح داد که چگونه می توان بازاریابی ورودی داخلی سنتی را با تبلیغات پرداختی تکمیل کرد:

بسیاری از افراد فکر می کنند تبلیغات پولی و بازاریابی ورودی به دو تاکتیک جداگانه است. واقعیت این است که آنها کاملاً می توانند برای تکمیل یکدیگر استفاده شوند.

به عنوان مثال ، پس از مشاهده مشارکت زیاد در یک کمپین برای ترویج یکی از خدمات ویدئویی ما در اینجا در IMPACT ، اکنون ما در حال بازگرداندن آن چشم اندازها با برخی از ارزشمندترین مقاله ها و مطالب خود درباره ویدیو هستیم. در این حالت ، ما توانستیم مخاطبان جدیدی را از طریق تبلیغات پولی جذب کنیم و از طریق محتوای ورودی فعلی خود ، به تعامل با آنها ادامه دهیم.

به عبارت دیگر ، تبلیغات هدفمند و retargeted ، با تمرکز خاص مجاز به جمع آوری داده های مدرن ، می تواند تلاشهای ورودی را تقویت و پشتیبانی کند. به این ترتیب ، تبلیغات و بازاریابی ورودی متقابل نیست.

تبلیغات و بازاریابی در آینده
در منظر تجاری که به طور فزاینده ای دیجیتال و تقاضا است ، انتظار دارید که بازاریابی همچنان به تغییر و تحول بپردازد. با تمدید ، نحوه تبلیغات شرکت ها نیز تغییر خواهد کرد.

با این وجود ، چیزی که تغییر نخواهد کرد ، وسعت بازاریابی است – این شامل فعالیتهایی است که به دنبال گسترش آگاهی در مورد یک محصول یا خدمات باشد ، یا آن را به طرز ماهرانه ای به بازار عرضه کند.

تبلیغات را زیرمجموعه بازاریابی در نظر بگیرید و درگیر قرار دادن پیام های پرداخت شده در مقابل مخاطب باشید ، خواه این یک تبلیغ سنتی باشد که در طول سوپر باول بازی می شود یا تبلیغی بسیار هدفمند که لینکدین در آن کار می کند. ”

و سعی کنید از استفاده متقابل تبلیغات و بازاریابی خودداری کنید. آنها با هم ارتباط دارند ، اما آنها دوقلو نیستند.