رد کردن افسانه های رایج در مورد واقعیت مجازی

[ad_1]

با استفاده از واقعیت مجازی افراد باید این گزینه به اطراف نگاه کنید و ارتباط برقرار کردن با اطراف خود است که تشکیل شده از صداهای واقعی, تصاویر مختلف و احساسات است که می تواند شبیه سازی حضور فرد در خیالی یا محیط مجازی.

واقعیت مجازی می تواند مورد استفاده در انواع صنایع مختلف از قبیل بازاریابی, بازی, سرگرمی, مهندسی, آموزش, مد, هنر, و, آموزش, در میان دیگران. و اگر چه اعتیاد به مواد مخدره در ارتباط با فن آوری است که در ادامه به ساخت آن مهم است که بدانید که وجود دارد تعدادی از تصورات غلط است که غالب در رسانه ها در مورد VR. برخی از افسانه های رایج در مورد واقعیت مجازی عبارتند از:

VR فقط برای Gamers مشتاق

اگر چه وجود دارد این است که هیچ انکار که تصویری بازی صنعت و پارسه ممکن بیشترین بهره را از فناوری واقعیت مجازی تا کنون بازی است که قطعا نه تنها خود را برنامه. به صداقت شما در حال حاضر می توانید ببینید باور نکردنی پیشرفت است که می توان با استفاده از این فن آوری است. این می تواند دیده می شود در سراسر هیئت مدیره.

برای مثال VR می تواند مورد استفاده برای ارائه آموزش جراحی برای پزشکان; این به تنهایی پتانسیل مختل کامل رشته پزشکی. همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای نگه داشتن دانش آموزان درگیر با ارائه واقعی و یا واقع بینانه تاریخچه درس برای اضافه کردن برخی از زندگی را به سختی تئوری و همچنین ارائه جذاب نمایش از چیزهایی که در حال تدریس در کلاس های درس خود را. امکانات بی پایان هستند. یکی دیگر از افسانه های رایج در مورد واقعیت مجازی:

VR می تواند منجر به بیماری حرکت

Unluckily بسیاری از هدست واقعیت مجازی را به دست اورد شهرت بد برای تحریک تهوع در افراد و ساخت آنها تهوع. اگر چه آن ممکن است درست چند سال پیش به طور کلی فن آوری بهبود یافته و آمده است یک راه طولانی.

امروزه اکثر آخرین VR دنده می تواند در ارائه هر دو صفحه نمایش با وضوح بالا و درجه یک سر-قابلیت ردیابی. به عنوان یک نتیجه بسیاری از مردم در حال حاضر قادر به به طور کامل لذت بردن از مجموعهای از واقعیت مجازی تجربه بدون نیاز به نگرانی در مورد هر گونه عوارض.

کاربران gear VR می تواند آگاهانه و هوشمند تصمیم گیری در خصوص انتخاب خود را از هدست. علاوه بر این اکثر فروشگاه ها در حال حاضر اجازه می دهد تا کاربران برای تست دنده خود را قبل از آنها را به خرید; این می تواند کمک به اطمینان حاصل شود شما در حال خرید محصول شما هستند راحت با.

VR می تواند جداسازی

اگر چه توجه به یک فرد پنهان شده در پشت برخی از چهره-دنده ممکن است در سراسر آمده به عنوان عجیب و غریب و یا عجیب و غریب در نگاه اول معمولا با واقعیت بسیار متفاوت است. واقعیت مجازی استفاده می شود به مردم اجازه می دهد به تعامل و همکاری با دوستان خود را در یک راه است که می تواند جذاب تر و قانع کننده نسبت به زمان واقعیت است.

در واقع تعدادی از مطالعات ثابت کرده است که فن آوری می تواند کمک به درمان شدید رابطهای اختلال است. در اخیر این همهجانبه تکنولوژی ساخته شده راه خود را به جاذبه های صنعت و بسیار محبوب شده است. بسیاری تفریحی و پارک در حال حاضر شامل ذخیره تجارب است که ترکیب VR. این جای تعجب نیست که چندحسی غوطه وری و VR را تبدیل به محبوب ترین روند در این صنعت است.

زمانی که VR تجربه با دوستان و خانواده تکنولوژی احساس می کند و حتی جذاب تر و سرگرم کننده است. روابط ما به اشتراک گذاری با دیگر افراد تمایل به منعکس کننده بهتر در یک محیط مجازی و افزایش می توانید از تمام تجربه. به عنوان یک نتیجه از تماس VR بیگانه نیست و توسط هر کشش از تخیل.

VR است که یک کشف جدید

بر خلاف باور عموم واقعیت مجازی است که به دور از یک فناوری جدید کشف. در واقع اثری از این تکنولوژی در وجود از اواخر دهه 1800 است. عبارت واقعیت مجازی در ابتدا مورد استفاده در یک کتاب منتشر شده در سال 1938 با نام Le Théâtre et Son. اولین هدست واقعیت مجازی ایجاد شد و در سال 1962 توسط ایوان ساترلند با Sensorama. دستگاه نامیده می شد شمشیر از Damocles. کل ایده پشت این دستگاه به منظور توسعه یک head-mounted display با قابلیت بازی “3D” تصاویری با باد هوا سفارشی عطری و صوتی به منظور شبیه سازی واقعیت مجازی.

VR است که تنها یک مد زودگذر

در صورتی که فکر می کنید این کار شما اشتباه به عنوان اعداد بگویید یک داستان متفاوت است. واقعیت مجازی به عنوان ما امروز می دانیم که در نتیجه یک چشم انداز است که به طول انجامید بیش از 30 سال است. به عنوان یک نتیجه از آن است که تعجب آور نیست که سرمایه گذاری در حال ریختن در وقتی که می آید به VR و در حال رشد در یک سرعت سریع. و معمولا هنگامی که میلیون ها دلار درگیر در یک صنعت ایده این است که کمتر به احتمال زیاد غلط انداز است.

اما مقدار زیادی از مشتریان هنوز هم بسیار محتاط است که به طور کامل قابل درک است. از اواخر تعدادی از adopters اولیه باید پول هدر رفته به عنوان وجود دارد کاملا چند ناامید کننده محصولات در صنعت سرگرمی است.

واقعیت مجازی از سوی دیگر تمایل به ارائه یک چشم انداز است که تجدید نظر به توده ها است و اساسا متفاوت است. همانطور که مردم تجربه کرده اند چیزی شبیه به این در گذشته آنها را مجذوب با تکنولوژی. در یک معنا تماشاگران هم اکنون می توانید قهرمانان داستان. همانطور که در حال حاضر واقعیت مجازی ممکن است یک بازار تو رفتگی در دیوار; اما این بدان معنا نیست که آن را تنها یک مد زودگذر. بازی های ویدئویی در حال حاضر در عملکرد به عنوان پیشگامان در حالی که بسیاری از مارک های پیشرو و شرکت ها در جهان با استفاده از واقعیت مجازی در طرح های بازاریابی خود را. در این نقطه امن خود را به می گویند افسانه های رایج در مورد واقعیت مجازی بودن یک مد زودگذر هستند افشا و خنثی? شما چه فکر می کنید ؟

این فن آوری هر دو درخواست تجدید نظر و اعداد برای نفوذ در بازار انبوه با ارائه جذاب و پلت فرم-محتوای خاص.

این بود برخی از محبوب ترین افسانه ها در مورد حماسه VR فن آوری است. آن است که در اینجا و در حال رفتن به ماندن در یک مدت زمان طولانی است و می تواند مورد استفاده در انواع صنایع مختلف.

[ad_2]