طراحی داخلی دکوراسیون اداری – دکوراسیون اداری – طراحی داخلی اداری – مدرن ویلا

شلف ها را بسته به بودجه مالی، سبک دکوراسیون، ابعاد و اندازه و در نهایت سلیقه شخصی کاربر میتوان خریداری و نصب کرد. متریال استفاده شده در ساخت پارتیشن ها اغلب شیشه، چوب و فلزاتی مانند آلومینیوم هستند.پارتیشن های اداری علاوه بر زیبایی یک راه ارزان و اقتصادی برای ایجاد فضای جداگانه اداری برای کارمندان است.در محیط های اداری که میزان نور کم است از پارتیشن های شیشه ای استفاده می شود و در محیط های که نیازمند به فضای شخصی بیشتری باشد از پارتیشن های ام دی اف و نیمه ام دی اف استفاده می شود. سیستم نور پردازی: طراحی یک سیستم نورپردازی شیک در کنار کاهش هزینه مصرف برق می تواند گزینه خوبی برای طراحی داخلی دفتر اداری شما باشد. به همین دلیل نیز مسئله نورپردازی و ایجاد نور مناسب و کافی در آنها بسیار مهم خواهد بود. بیشتر افراد که در ادارات مشغول به کار هستند محیط کار آنها ساده طراحی شده است اما کار کردن در یک محیط شیک و زیبا تاثیر زیادی در کار کارمندان ادارات دارد محل کار خانه دوم تلقی می شود همان طوریکه به دکوراسیون داخلی خانه توجه می شود باید به طراحی دکوراسیون اداری نیز توجه شود تا کار کنان اداری هنگام کار احساس آرامش و راحتی کنند.برای داشتن یک دکوراسیون شیک اداری باید به رنگ دیوار ها، نور، و قرار گرفتن چیدمان میزاداری و مبلمان توجه کرد.

از زیبایی شناسی طراحی مانند آکوستیک و فضای سبز تا تمرکز بیشتر بر فضاهای کاری ایمن و محافظت شده می باشد. مبلمان های استفاده شده در این طرح مانند یک اثر هنری هستند جنس آنها از چوب است که باعث گرما بخشیدن به محیط اداره می شود. میز و صندلی اداری استاندار که رنگ متناسب با محیط را دارند انتخاب کنید که هم باعث زیبایی فضای دکوراسیون داخلی اداری و هم در حفظ سلامتی شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی و درستی کارهای خود را انجام دهید.مبلمان اداری را باید طوری انتخاب کرد که هم شیک و مدرن باشند و هم جای کمی را اشغال کنند. لابی های اداری به دو دسته نشیمن و نگهبانی تقسیم می شود که این قسمت از لابی شامل میز ، صندلی و سایر امکانات رفاهی می باشد.در بعضی از لابی های ادارات قسمت نشیمن از مبل ، کاناپه و میز جلو یمبل استفاده می کنند تا مراجعین بتوانند در زمان انتظار برای استراحت زمانی را درآنجا سپری کنند. در واقع برای طراحی هر اتاق از مبلمان متفاوتی نظیر میز و صندلی اداری، میز مدیریت، میز کنفرانس، میز پذیرایی، مبلمان راحتی و … اساسا هر فرد غریبه ای که وارد ساختمان می شود، می بایست پس از هماهنگی با نگهبان مدتی را منتظر بماند تا نگهبان اجازه ورود به ساختمان را از فرد ساکنِ مورد نظر بگیرد یا اینکه قرار ملاقات آنها در لابی رخ می دهد.

اتاقت مدیریت به علت اینکه افراد مهم و جلسات مهم در آن تشکیل می شود توجه ویژی که به این قسمت می شود باید با نهایت دقت وحساسیت کار اجرا شود. مهم ترین نکته که برای کابینت های اداری باید به آن دقت کنید کیفیت و دوام کابینت هاست به دلیل اینکه افراد زیاد از این کابینت ها استفاده می کنند وسیله های ضروری و غیر ضروری درآن قرار می دهند بهتر است جنس مرغوب به کار گرفته شود . نیاز است که بتوانند با فضای پیرامون خود ارتباط بهینهای برقرار کنند. از مهمترین ویژگی که در زمان خرید میز کنفرانس به آن باید توجه کرد اندازه آن است، میز با اندازه اتاق مطابقت داشته باشد تا همه شرکت کنندگان بتوانند به آسانی وراحت در اتاق نشسته و حرکت کنند.یک نکته بسیار مهم این است که ، در جلسات و کنفرانس های بسیار رسمی از میز کنفرانس ترکیبی یا غیر شیشه ای استفاده می شود. پارتیشن با پلان باز محیطی است که در آن کارکنان بدون ایجاد دیوارهای حائل کار میکنند.

پارتیشن شیشه ای با پروفیل آلومینیومی نیز طراحی منحصر به فرد و خاصی دارد که در آن از شیشه به عنوان پرکننده سطح و از آلومینیوم برای فریم بندی استفاده شده است. طبقه اول فضای کارمندان و طبقه دوم به اتاق مدیر عامل و مدیر بازرگانی و خسابداری نقسیم بندی شده است . اتاق کنفرانس یک اتاق معمولی نیست بلکه جلسات مهم درآن برگزار می شود و تصمیمات سر نوشت سازی درآن اتخاذ می شود به همین دلیل یکی از فضاهای است که در هر شرکت از اهمیت بالای برخوردار است. این رنگها که به رنگ سال معروف هستند، نه تنها به عنوان رنگ لباس، بلکه در طراحی و دکوراسیون داخلی خانه و ادارات، رنگ آمیزی ساختمانها و غیره نیز کاربرد دارند. انتخاب رنگ، مدل و سبک دکوراسیون نیز حائز اهمیت خواهد بود و به همین دلیل باید طرح های مختلفی را مورد بررسی قرار دهید و سپس بهترین مورد را انتخاب نمایید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نمونه طراحی داخلی فضای اداری لطفا به بازدید از وب سایت ما.