مد به عنوان بخشی از فرهنگ جوانان

[ad_1]

هنگامی که پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادر بزرگ مجموعه های خارج برای خرید لباس شیک برای کودکان نوجوان در زندگی خود آنها اغلب مشکل تعیین که روند را دنبال کنید. امروز به نظر می رسد که وجود دارد روند در بازی در همان زمان. مدل خطوط باید تعریف خود را از مد. وجود جریان اصلی مد که تمایل به درخواست تجدید نظر بیشتر به بزرگسالان بيشتر از نوجوانان است. و پس از آن وجود دارد که جوانان محور روند مانند لاغر شلوار جین و کلاه snapback.

آن استفاده می شود که آخرین روند مد شد و به خوبی مستند شده در مجلات مد, اما امروز که لزوما چنین نیست. در حال حاضر پویایی مد به طور چشمگیری تغییر کرده; مجلات مد هنوز هم ورق از بالا, صنعت مد, اما این صنعت است گرفتن یک اجرا برای پول خود را از یک تازه تاسیس سبک پیشتاز است.

سبک جوانان – جوانان و فرهنگ به طور کلی – تا حد زیادی گرفته شده است بیش از چند سرگرمی مقتدر که باید به درستی برآورد قدرت پخش كردن, مشهور کشیدن قدرت بیش از انواع خطوط تولید. ستاره اثر شده است به خوبی شناخته شده برای یک مدت زمان طولانی: اگر یک جوان سکس دهنی بیرون می رود برای یک بسیار قابل رویت شب با دوستان او و او سقز همراه خود را در کیف دستی, کیف دستی شما خواهد بود چیزی که بعد از بزرگ قبل از paparazzi حتی به پایان رسید آپلود تمام تصاویر خود را برای شبکه است.

مهار ستاره اثر بسیار موفق بوده است. به جای توزیع که رایگان تبلیغات در کل بسیاری از مارک های ستاره تمبر نام خود را بر روی محصولات آنها اجازه می دهد خود را با نام تجاری به نفع زمانی که فروش رفتن را از طریق سقف. چرا که مردم تمایل به بیشتر به راحتی تحت تاثیر افراد مشهور, رفتار کسانی که مدیریت این افراد مشهور مارک های قفل شده اند در فرهنگ جوانان.

در واقع آنها گرفته ام ، فرهنگ جوانان متعلق تقریبا به طور کامل به آن گروه از جوان فوق العاده معروف و مشهور است که گرفته اند و خود را پانزده دقیقه از شهرت و parlayed آن را به یک نام تجاری با آن انگشت در هر پای از لباس به رایحه به طلا و جواهر.

ستاره ها نمی طراحی لباس بیشتر از آنها ترکیب رایحه. و کسانی که طراحی را کشف کرده اند فوق العاده آسان به بازار نفوذ کند. گزینه های مد همیشه به برخی از حد در مورد خود بیان و نکته اساسی است که بسیاری از نوجوانان می خواهند برای برقراری ارتباط است که چگونه آنها متفاوت از پدر و مادر خود را خود معلمان و بقیه از استقرار. تمام روند مد نیاز به متفاوت است. آن را ندارد به نگاه خوب است. آن را فقط به شکستن با سنت است.

مکانیک imprinting جدید گزینه های مد در فرهنگ هیچ ربطی به با ارزش زیبایی از طراحی و کیفیت ساخت و ساز. Frighteningly آنها بیشتر با نحوه swarms زنبور عسل کار از با استفاده از یک چرخ خیاطی. یک مد جدید مفهوم است که به سادگی قرار داده شده در مکان ها به اندازه کافی است که آن را به طور ناگهانی می شود در همه جا به عنوان به زودی به عنوان آن می کند آن موفق خواهد بود.

بیشتر از زمانی که پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادر بزرگ صرف پول در لباس برای یک نوجوان آنها می خواهند نوجوان به نگاه خوب در آن لباس. آنها را مجبور به قبول این که جوانان مد شده است در مورد چیز دیگری به طور کامل. یک کلاه snapback, کلاه ممکن است نگاه خوب; شلوار جین لاغر ممکن است به نظر نمی آید خوب است; اما آن ارزش ها اساسا بی ربط است. کلیدی برای خرید لباس بچه در زندگی خود را مانند است که آنها را به فروشگاه و اجازه دهید آنها را انتخاب کنید آن را.

[ad_2]