پیستون چیست و طرز کار آن چگونه است؟

فلز اینوار آلیاژ فولاد نیکل دار میباشد که از ۳۶% نیکل ، ۸/۶۳% آهن ، ۲/۰ بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو کربن تشکیل می شود.این آلیاژ در حرارت های مهم انبساط دوچندان مقداری می باشد و لذا از انبساط پیستون آلومینیومی جلوگیری می کند. پیستون از دو جنس آلیاژ آلومینیوم و یا آلیاژ چدن ساخته می گردند که هر کدام حیاتی مزایا و معایبی هستند. معمولا کالا پیستونها از آلیاژ آلومینیوم و یا این که آلیاژ چدن می باشد که هر یک از این جنسها مزایا و معایبی به همپا دارند؛ آلومینیوم، سبک بوده و ضریب انتقال حرارتی بالایی دارااست که این جزو مزایای این قطعه محسوب میشود، ولی قیمت بالای این متاع یکی از معایب آن است. گازهای احتراقی که از رینگ فشاری گریزو فرار کنند بوسیله رینگ وایپر متوقف می­شوند. در عاقبت همین ساییدگی و فرسودگی به حدی خلل ساز می شود که موتور انرژی زیادی را از دست می دهد. این خلل غالبا از لوله اگزوز خویش را نشان می دهد. اختلال دیگری که عبور گاز احتراق از حلقه به وجود می آورد، ورود همین گازها به محل اتصال میل لنگ می باشد. بعضی از مکانیکها برای از بین بردن اختلال از یک واشر اضافی در کنار سرسیلندر تراش خورده به کار گیری می کنند و واشر را دوتا میکنند، خوبتر است که سرسیلندری که چندبار تراش خورده آن را ردوبدل کرد و مطلقا بایستی سرسیلندر را مورد بررسی قرار داد که تاب نداشته باشد و بی تردید صاف و سوای پیچ خوردگی و اعوجاج باشد. سر سیلندر را می بایست از نظر تاب داشتن نیز آیتم تحلیل قرار اعطا کرد که تماما صاف و بودن اعوجاج و پیچ خوردگی باشد. مثلا در یک سیلندر از محصول کامپوزیت اهمیت حجم ۵۰ سی سی همین لقی می تواند ۰.۰۰۱۵ اینچ باشد در صورتیکه به جهت یک موتور مهم حجم ۱۲۰۰ سی سی از نوع بوش فولادی که غالبا در خودرو های اسنو موبیل و یا این که اتومبیل های چمن زنی مورد استفاده میباشد همین لقی می تواند حدود :.۰۰۵۵ تا .۰۰۷۵ اینچ پیستون ماهله tu5 باشد . این دود حاصل از سوختن روغن نخست زمان آغاز زدن موتور چشم می شود. خروج دود آبی از اگزوز ماشین نشان دهنده ی سوختن روغن در موتور می باشد. به همین خواسته قطر آن را حدود 0٫5 تا 0٫7 میلی متر ریز خیس از قطر دامنه ی پیستون طراحی می کنند. دارای نفوذ این مواد شیمیایی به روغن، روغن ویسکوزیته، توان خنک نمودن و روغنکاری موتور را از دست می دهد. درصورتیکه شیار رینگها بیش از حد گشاد شود در زمانه بالا و ذیل رفتن پیستونها رینگها نیز در جای خویش بالا و پایین رفته و روغن را به سمت بالای پیستون انتقال می دهد و روغن سوزی را حادث میشود. از مهمترین نصیب های پیستون ، سطح بالایی آن می باشد ، رخ سطح بالای پیستون بر طریق احتراق مخلوط سوخت و هوا اثر می گذارد و چنانچه سطح بالایی پیستون به خوبی طراحی شود اختلاط ترکیب سوخت و هوا خوبتر شده و سبب تولید توان بهینه می شود. در اینجا اکثر به بررسی وب تارنما پیستون چه.