که در آن رسانه های اجتماعی است که رهبری در سال 2020

[ad_1]

رسانه های اجتماعی گرایش به تماشای

رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی است که در ذهن بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک. و اگر آن را نه در مال شما باید آن را!

این سیستم عامل ها مانند Facebook, Twitter, LinkedIn و Instagram نبرد برای بازار سهام با تنظیم خود را در مدل های کسب و کار برای تعادل ارائه بازده بهتر برای سهامداران با بهبود تجربه کاربر.

که این سیستم عامل توسعه, نحوه استفاده از آنها را برای خود کسب و کار کوچک باید تغییر بیش از حد.

بیایید نگاه به جلو به برخی از راه برای ترویج کسب و کار شما در رسانه های اجتماعی در سال 2020 است.

Facebook

بیش از 18 ماه بعد کمیسیون تجارت فدرال رسما حکم داد که کمبریج Analytica فریب Facebook کاربران است. این شرکت تا به حال برداشت اطلاعات شخصی میلیون ها نفر از Facebook پروفایل مردم بدون رضایت و سپس استفاده از آن برای تبلیغات سیاسی اهداف است.

در حالی که در کمبریج Analytica ورشکسته شد به زودی پس از رسوایی Facebook است که هنوز هم در حال کار سخت برای سفت کردن اطلاعات آن دسترسی به فرآیندها و متقاعد کردن مردم به اعتماد به خود اختصاصی جدید اخبار پلت فرم.

Facebook نورد Facebook اخبار به زیر مجموعه ای از مردم در ایالات متحده است. که بدان معنی است که در حالی که شما هنوز هم دیدن پست ها از خانواده و دوستان اصلی خود, خوراک, Facebook اخبار را ارسال مطالب از یک تیم از روزنامه نگاران شاغل توسط Facebook).

این شرکت همچنین با تمرکز بر cryptocurrency و برقراری Facebook پرداخت از ویژگی های. این می تواند معنی است که کسب و کار کوچک شما می تواند به زودی به ترکیب بر روی پلت فرم فروش به حساب کاربری خود.

در حالی که Facebook دیده بان راه اندازی نمی کند به عنوان انتظار می رود (تنها 140 میلیون نفر روزانه در حال تماشای فیلم ها و نشان می دهد که برای تلفن های موبایل اما نیست در مقایسه با پلت فرم را 1.6 میلیارد روزانه تجمعاتی به طور کلی). هنوز هم به نظر می رسد مانند Facebook در حال رفتن به یکی دیگر از تلاش در سال 2020 بنابراین اجازه دهید ببینیم که چه چیزی است که وسیله ای برای بازاریابی.

چه این تغییرات معنی خود را در بازاریابی رسانه های اجتماعی استراتژی ؟

ما باید صبر کنید و ببینید. بیشتر محتوای اختصاصی شرکت ایجاد می کند بیشتر بازاریابان ممکن است در رقابت برای ماندن قابل مشاهده است.

توییتر

این شرکت به تازگی اعلام کرد که آن را متوقف خواهد کرد در حال اجرا تبلیغات سیاسی و جهانی خود را به روز رسانی سیاست حفظ حریم خصوصی به کاربران اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که داده ها تبلیغ ممکن است دریافت خواهید کرد.

ما نیز تعجب آنچه که این شرکت معاون رئیس جمهور از طراحی و تحقیقات Dantley دیویس به معنای اخیر خود اعلام اطراف یک سری تغییرات که ممکن است به پلت فرم به عنوان اوایل سال آینده.

چگونه این تحت تاثیر قرار چگونه شما ترویج کسب و کار شما در رسانه های اجتماعی است ؟

شما می توانید توانایی به محدودیتی که در رسانهها خود را صدای جیر جیر (که من نمی توانید ببینید که از ویژگی های کارآفرینان خواهد بسیار استفاده ما در رسانهها!), و توانایی به صدای جیر جیر چیزی به یک گروه خاص بر اساس منافع خود را.

اطلاعات بیشتر در مورد چگونه به استفاده از توییتر هشتگهای.

LinkedIn

پس از راه اندازی در سال 2003 در ارتباط با تبدیل شدن به بزرگترین شبکه حرفه ای پلت فرم.

مایکروسافت به دست آورد پلت فرم برای $26.2 میلیارد دلار در سال 2016 و با دسترسی به مایکروسافت در منابع دیده ایم به روز حرفه ای بینش و بیشتر تبلیغات هدفمند.

ما نیز دیده می شود LinkedIn گروه باز گشت.

یک گروه ارتباط اجازه می دهد تا کسب و کار خود و ایجاد یک هیئت مدیره بحث مربوط به صنعت خود را. این شما فراهم می کند با این فرصت را به شروع یک گروه خاص از افراد همفکر است که مختص به خود را محصول و خدمات و/یا تخصص.

گروه همچنین ارائه دید عالی برای کسب و کار خود را پس از هر عضو که بخشی از گروه خود را آرم خود را در مشخصات خود را. گروه صاحبان همچنین در حال حاضر امکان ارسال انواع مختلف رسانه ای مانند تصاویر و فیلم ها و اطلاعیه فوری فعال در زمان واقعی مکالمات.

اجرایی مجموعه دارای بیش از 300000 عضو گرد هم می آورد و مدیران با یک سری وب, توصیه های عملی و تخته های بحث.

چه LinkedIn گروه معنی برای خود کسب و کار کوچک ؟

امیدوارم یک راه بهتر برای پرورش یک حس اجتماعی و پیدا کردن نامزد برای پوزیشن های باز و به دست آوردن دید تجاری به نام چند.

Instagram

شما ممکن است به یاد داشته باشید Instagram تست حذف لایک در چندین کشور از جمله استرالیا و ژاپن و ایتالیا و ایرلند. لایک نمی رفته-در آمریکا و کانادا شما هنوز هم می توانید مشاهده کنید مانند تعداد عکس های خود را و فیلم ها-نه فقط پست ها از دیگران است.

تا جایی که این آمد ؟ Instagram است که متعلق به شرکت Facebook به مدت طولانی در برخورد با مردم با استفاده از ارسال ها و راه حل. این بیشتر از رباتها و کسب و کار بی پروا که دستکاری برنامه را به خود و یا دیگر کاربران به نظر می رسد محبوب تر از آنها در واقع هستند. پس این تلاش را Instagram معتبر است.

Instagram می گوید: “ما امیدواریم که این آزمون را حذف فشار چگونه بسیاری از لایک یک پست دریافت خواهد کرد بنابراین شما می توانید تمرکز بر روی به اشتراک گذاشتن چیزهایی که شما را دوست دارم.”

در حالی که بسیاری از کارآفرینان و کسب و کارهای کوچک خوب با این اثرگذارندهها و تصویری بازاریابی سازمان نیست.

چگونه می توانید آنها را نشان می دهد کسب و کار چگونه مردمی هستند ؟ چگونه می شود آنها را نشان می دهد تعامل?

اما به طور متوسط برای صاحب کسب و کار کوچک نیست که خرید را دوست دارد و یا بازی سیستم با رباتها این می تواند یک چیز خوب است.

اگر خود را رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی شامل مطالب جذاب و شما خوشحال هستید به تمرکز بر دیدگاه و افزایش پیروان شما خوب خواهید بود.

در حالی که IGTV خاموش کردم شروع کند به آن را در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین رسانه های اجتماعی روند وجود دارد. پس از Instagram اعلام کرد در اوایل سال جاری که Instagram اجازه می دهد یک دقیقه پیش نمایش از IGTV ویدئوها اصلی Instagram, خوراک کاربران (و شرکت) شروع به گرفتن اخطار.

بر خلاف دیگر خود را Instagram انجمن IGTV ویدئوها را می توان 10 تا 60 دقیقه. این ارائه می دهد یک فیلم بزرگ بازاریابی فرصت برای انجام مصاحبه پشت صحنه ویژگی ها و خیلی بیشتر.

از آنجایی که ما هم اکنون می توانید اضافه کردن چشم انداز و جهت گیری ویدئوها و همچنین من شده است با اضافه کردن کسب و کار من لبه نشان می دهد ویدئوها شده اند که تعداد زیادی از کشش.

اینها فقط تعداد کمی از تغییرات شما می توانید انتظار برای دیدن در سراسر سیستم عامل ها در این سال است. من مطمئن هستم که وجود خواهد داشت بسیاری از بیشتر به عنوان سال می رود, به عنوان همه چیز همیشه در حال تغییر!

به طور موثر ترویج کسب و کار شما در رسانه های اجتماعی در سال 2020 آن را ضروری نه تنها به درک روند رسانه های اجتماعی اما به آنها را در آغوش.

اگر شما پیدا کردن آن را یک چالش به اقامت در بالا از رسانه های اجتماعی در نظر استخدام یک سازمان است که می تواند ایجاد استراتژی خواهد شد که خاص به رسانه های اجتماعی خود را با نیازها و اهداف بنابراین شما می توانید تمرکز بر روی ساخت کسب و کار شما.

[ad_2]